tirsdag 30. april 2013

Hekla vottar og strikka pannebånd

Eg sa jo at det skulle vere slutt
på vinterkle no, men eg måtte
berre slenge inn desse vottane
og pannebåndet på tampen...
 
Vottane er hekla i bomullsgarn,
etter ei oppskrift i KK sitt
julenummer. Det gikk kjapt
og greit med heklenål nummer 6.
I oppskrifta var det anbefalt å
bruke Misty frå Du Store Alpakka.
Eg måtte difor prøve meg litt fram
til rett masketal. Men elles var 
oppskrifta grei å følge. Eg syntes
i grunnen vottane vart ganske fine,
så eg trur eg skal lage fleire av
dei, men då i ull slik at dei blir
varme og gode...
 
 
Pannebåndet er strikka fram og tilbake
i perlestrikk. Eg tilpassa talet på maskar
for å få den bredden eg ville ha. Det er
lurt å legge opp oddetal, og passe på å
få rettmaske både først og sist på
omgangen. Då blir kanten finast.
 
 
Istaden for å sy det saman i nakken,
la eg endane over kvarandre og laga
jukseknapping; sydde det saman, og
berre pynta med eit assortert utval
knappar i rosa- og lillatonar.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar