mandag 19. mars 2012

Jula varer heilt til påske...

Med strålande vårsol utanfor kan
eg ikkje akkurat sei at eg lengtar etter
julestemning. Men etter litt rydding i
biletmappene, ser eg at det er nokre småting
eg har lyst til å ha med i dagboka (les: bloggen). 






Enkle kremmerhus i diverse bomullstoff,
med blonde rundt kanten og i hempa.
Kan henges på juletreet eller rundt om kring.
Om ein lagar 24 av dei, kan dei faktisk bli
ein fin adventskalender.

Og så ein del hjerter i ullfilt.
Tykkjer desse er så koselege...



3 kommentarer:

  1. Så flotte saker. Jula varer jo helt til påske så dette burde funke det :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte hjerter! :) Tror jeg må stjele den ideen, til neste jul. :> Hjemmelaget pynt er så mye koseligere enn kjøpepynt!

    SvarSlett
  3. Berre å stjele :)

    Desse er veldig enkle å lage, og så er det jo ikkje nokon bakdel at ein kan lage dei mens ein sit i sofakroken...

    SvarSlett