torsdag 5. januar 2012

Anti-slanke-kjole

Som den noko kryptiske overskrifta
indikerar, er denne kjolen eit resultat av
manglande slanking.

Og me snakkar sjølvsagt ikkje om
slanking av juleflesk. Det er massevis
av kaker igjen i boksane endå, og
dei skal me koooose oss med ;) 

Men som kjensfolk i bloggen min
veit, prøver eg å slanke stofflageret.
Dette er jaggu like vanskeleg som å
trappe ned på julekakene.
Spesielt når freistande tilbod ramlar
ned i fanget på meg...

Eg har fått ein skatt fra ei dame som
tidlegare hadde sybutikk. Fleire
kassar med flotte stoff!!!

Eg skal lage eit innlegg med bilete av
skatten, men her er ein smakebit;
Kjole laga av eit bomullstoff i heilt
fantastisk kvalitet.


Størrelse ca 6 år.


Elastikk i halsringinga, 
kanta med brun babycord.


Brunt silkebånd i bryststykket,
med elastikk.


6 kommentarer:

  1. Kjempe flott kjole i nydelig farger :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin kjole! :)
    Ha ein flott dag! :)

    SvarSlett
  3. For en nydelig kjole! Og heldige du! Stoffskatter er ikke å forakte ;)

    SvarSlett
  4. Riktig godt nyttår! Den kjolen var bare så søt, godt jobba. Gleder meg til å se "skatten", fy fela så heldig du har vært da:)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Utrolig nydelig kjole.

    lilleplutt.no

    SvarSlett
  6. Tusen takk for fantastiske tilbakemeldingar!!

    Ekstra kjekt å legge ut ting når ein får slik respons :)

    Gledar meg til å knipse litt bilete av skatte-eskene. Mykje fint der! Solide, flotte kvalitetsstoff. Men nettopp grunna plassmangel, ligg det meste fortsatt nedpakka. Måtte berre lure ut litt småtteri som eg kunne klippe i med det samme.
    (MÅ klippe - bare MÅ klippe!!)

    Har faktisk ein kjole til i eit liknande stoff frå same kasse.
    Note to self; legg ut bilde!!

    SvarSlett