torsdag 7. mars 2013

Frekk vårmote i svart og gull!!

Klemt inn mellom kvadratkilometer
med stoff i Tråkleguri sin sykrok,
finst det alt slags merkeleg garn! 
 
Dette svarte garnet med gulltrådar
trur eg er minst 30 år gammalt.
Eg hugsar at systra til Besta fekk
hekla sjal av det tidleg på åtti-tallet.
 
Det går jo ikkje an å kaste så stilige
ting som attpåtil har stor affeksjonsverdi!
(I know; eg er ein HAMSTER)
Det er naturlegvis ein hake at garnet er
så syntetisk at den einaste hudkontakten
eg kan tåle er den eg får når eg strikkar
av det. Vidare er det vel kanskje ikkje så
veeeldig anvendeleg, reint trendmessig...
 
Då er jo løysinga åpenbar;
Dokkekle!
Dokkehud er mindre sensitiv for
syntetiske materialer, og foreldra deira
tykkjer alt som glitrar er fint ;-)
 
 
 
Her er ein snasen, liten partyjakke
med tilhøyrande pannebånd.
Og her sparar me ikkje på juggelet!!
Eg hadde tilfeldigvis liggande nokre
store, flotte knappar i gull og svart
som ein nesten skulle tru er laga på
same (spinnville) fabrikk som garnet.
 
Lets party!!

1 kommentar: