søndag 13. juni 2010

Briktosaurus.rex




Endeleg har eg somla meg til å legge ut bilete av storebror sitt karnevalskostyme; dinosauren Briktosaurus.rex. Han ville nok vore litt skeptisk til å ta på seg noko som var veldig "kostyme"- prega, så eg tenkte det var bedre å lage ein morsom genser som han kunne bruke seinare og... Gensaren er sydd i svart polarfleece frå Stoff og stil. Taggane på ryggen og augene er også laga i fleece. Prøvde å ta nokre actionbilder, men dinosauren sto ikkje i ro lenge nok til at det gikk... Han er kjempebegeistra for dinosauren sin og har brukt han masse!!


2 kommentarer:

  1. åååå så tøff!! kan skjønne at han likte dinosauren!! her i huset er dinosauren tingen så hører mye om dinosaurer for tiden fra min 4-åring:)

    du har en veldig fin blogg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk!

    Ja eg trur han akkurat har oppdaga dinosaurar, og no e da veldig stas. Dinosaurtoget på barne-tv er ein hit...

    SvarSlett