tirsdag 18. august 2009

Gøyal lekekjole med handlenett

Kjole med raglandermer sydd i rød- og hvitrutet bomullstoff. Kanting og applikasjon er i tynt, dongerilignende bomullstoff. Strikk i ermer og halslinning gir litt puff.
- og vi jenter liker jo å ha en matchende veske når vi skal ut på farten! Jeg har derfor sydd et handlenett i de samme stoffene som kjolen; dongeri utenpå og i hanken, helforet (og applikasjon) i rødt/hvitt.
Kjolen har en romslig fasong som gjør at den kan brukes som kjole eller tunika, og er i størrelse 2-4 år.

3 kommentarer:

  1. Hei Tråkleguri!
    Så mye fint du lager!! Denne kjolen var kjempesøt, og så praktisk med handlenett. Gleder meg til å se mer fra deg!

    Klem fra Støvrosa

    SvarSlett
  2. Hei!Ha endeleg funne sida di,takka vera litt pr frå tantungen din,hehe...Du e utrule dyktige!! Du burde driva for deg sjøl du,pao heiltid!!Denna kjolen va heilt nydele fine;)Ke mykje teke du for å sy ein dinosaurgensar i ca.str.5 aor?? kunne tenkt meg da til gebursdagen til Ivar i okt... Her kjem eg nok innpaoatte ofta!! Klem frao inni dan traonge fjorden..

    SvarSlett
  3. Hei hei

    Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding!! Da va kjekt å høyre... Moro at nåken e inne og kikka. Da dukka opp litt heile tiden. Men eg jobba fullt no, og to små krabatar, så da e ikkje akkurat storproduksjon.

    Eg ha tantejentao på besøk, og ho ha teke ansvar og drive med PR for tantao :)

    Kan godt prøve meg på ein lignande dinosaurgenser i ca størrelse 5 år. Har ikkje akkurat eit mønster, so eg må teste litt. Pris blir litt avhengig av stoffprisen/forbruket... Men da kan me snakkast om dersom du e interessert.

    SvarSlett